Zmiany w pojazdach grupy PSA dot. pasków rozrządu

W planach obsługi dodano nową czynność: kontrolę szerokości paska rozrządu. Kontrola dotyczy silników EB2 1.2 z turbodoładowaniem oraz wolnossących silników EB w następujących krajach: Belgia, Holandia, Luksemburg i Finlandia. Poza odkręceniem korka wlewu oleju nie jest wymagana żadna dodatkowa  czynność demontażu elementów silnika. Kontrola jest przeprowadzana przy użyciu specjalnego narzędzia numer 0109-6 (dla marki Opel numer EN-52809),  przykładanego do paska przez otwór wlewu oleju.

Pojazdy Grupy PSA wyposażone w silniki benzynowe EB wyprodukowane przed 02.04.2017 (RPO Nr 14755) mają teraz skrócony okres między wymianą paska rozrządu. W normalnych warunkach eksploatacyjnych pasek należy wymieniać co 100 000 km lub co 72 miesiące. Okresy między wymianą paska zostały skrócone w przypadku eksploatacji w niekorzystnych warunkach i zbiegają się w czasie z okresami między przeglądami. Zalecane okresy mogą się różnić w zależności od wymogów specyficznych dla danego rynku.