Dlaczego Autodata?

Począwszy od 1975 roku Autodata jest wiodącym wydawnictwem i dostawcą informacji technicznej dla warsztatów samochodowych.

  • Informacja pozyskiwana jest bezpośrednio od producentów
  • Najbardziej pożądana biblioteka techniczna w Europie

grudzienUdoskonalono moduł układu napędowego wałków rozrządu
Nowy pełnoekranowy widok gwarantuje przejrzystość szczegółowych diagramów z dodatkowymi funkcjami powiększania, przeciągania i przewijania.  Panel informacyjny z możliwością zwijania i rozwijania sprawia, że użytkownicy mogą bez zakłóceń przeglądać ilustracje dotyczące pasków rozrządu, łańcuchów rozrządu i kół zębatych znajdujące się w module układu napędowego wałków rozrządu.

W grudniu 2017 r.  wprowadzono 3 506 aktualizacji dotyczących czasów napraw, planów przeglądów, systemu monitorowania ciśnienia w oponach, schematów połączeń, geometrii kół, kodów usterek i wiele innych

Zaktualizowano informacje dotyczące:terenowe
- Audi Q2 (GAB) (16-) z silnikiem benzynowym 2,0 (2016-2018),
- Citroën C4 Picasso/Grand Picasso II z silnikiem benzynowym 1,2 (2016-2018),
- Honda Civic (17-) z silnikiem benzynowym 1,5 (2017-2018),
- Mercedes-Benz GLC Coupe (253) (16-) z silnikiem wysokoprężnym 3,0 (2016-2018),
- Mini Clubman (F54) (15-) z silnikiem benzynowym 2,0 (2016-2018),
- Nissan Qashqai (J11) (14-) z silnikiem wysokoprężnym 1,6 (2015-2018),
- Peugeot 5008 (17-) z silnikiem benzynowym 1,6 (2017-2018),
- Renault Master III (E/F/H/J/U62) (10-) z silnikiem wysokoprężnym 2,3 (2016-2018),
- Subaru WRX (14-) z silnikiem benzynowym 2,5 (2014-2018),
- Volkswagen CC (358) (11-17) z silnikiem wysokoprężnym 2,0 (2015-2017),
- Volvo V90 (16-) z silnikiem wysokoprężnym 2,0 (2016-2018).

Kontakt

Tel.: 94 348 8015
Fax: 94 348 8009
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Joomla templates by Joomlashine